کد خبر: ۹۲۳۴۰۹
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳

عکس| رکورد‌های خارق العاده‌ای که رونالدو ثبت کرد؛ ۶۰ گل زده در ۴ سال متوالی!

کریستیانو رونالدو در حال حاضر ۳۹ سال سن دارد و در النصر عربستان بازی می‌کند و دیگر دوران حضورش در فوتبال اروپا به طور کامل پایان یافته است.
عکس| رکورد‌های خارق العاده‌ای که رونالدو ثبت کرد؛ ۶۰ گل زده در ۴ سال متوالی!
آفتاب‌‌نیوز :

کریستیانو رونالدو در سال‌هایی که در فوتبال اروپا حضور داشت، رکورد‌های خارق العاده‌ای را از خودش بر جای گذاشت و همواره عملکرد درخشانی از خودش نشان می‌داد. یکی از رکورد‌های کریستیانو رونالدو مربوط به این است که در چهار سال پیاپی حداقل شصت گل به ثمر رسانده است.

کریستیانو رونالدو تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که توانسته است در چهار سال میلادی پیاپی، حداقل شصت گل به ثمر برساند. رونالدو در سال ۲۰۱۱، شصت گل به ثمر رساند.

فوق ستاره پرتغالی در سال ۲۰۱۲، ۶۳ گل توانست وارد دروازه رقبا کند. او در سال ۲۰۱۳، ۶۹ گل به ثمر رساند. بهترین سال در دوران حرفه‌ای رونالدو از لحاظ تعداد گل، سال ۲۰۱۳ بوده است. رونالدو در هیچ سالی نتوانسته است به اندازه سال ۲۰۱۳ گلزنی کند.

کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۴ هم ۶۱ گل به ثمر رساند و به این ترتیب این رکورد را ثبت کرد. رونالدو در آن سال‌ها در رئال مادرید بازی می‌کرد و این گل‌ها را در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال به ثمر رساند. البته رکورد بیشترین تعداد گلِ زده در یک سال میلادی در تاریخ فوتبال، متعلق به لیونل مسی است که در سال ۲۰۱۲ توانست ۹۱ گل به ثمر برساند.

عکس| رکورد‌های خارق العاده‌ای که رونالدو ثبت کرد؛ ۶۰ گل زده در ۴ سال پیاپی!

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین